DZIENNIKARSTWO
FILOLOGIA POLSKA


Na skróty





Nowości wydawnicze






  














DZIENNIKARSTWO I KOMUNIKACJA SPOŁECZNA.
SPECJALNOŚĆ REKLAMA, CONCIERGE, PUBLIC RELATIONS


      Jesteś humanistą i nie wiesz, co zrobić ze sobą? Mamy coś dla Ciebie! Reklama, concierge i public relations – nasza nowa specjalność na studiach I stopnia. Nie daj sobie wmówić, że jedynie kierunki techniczno-matematyczne dadzą Ci pracę i zapewnią godną przyszłość. Rób to, co lubisz, łącz wiele dziedzin swoich zainteresowań, baw się, pracuj i zarabiaj przy tym dobre pieniądze! Nauczymy Cię, jak być prawą ręką największych osobistości do tego stopnia, że Twój przełożony nie będzie w stanie zrobić niczego bez konsultacji z Tobą. Oprócz tego damy Ci wiedzę z zakresu reklamy i public relations – możesz zostać, kim chcesz i pracować tam, gdzie chcesz! Jako absolwent/ka tej specjalności otrzymasz tytuł licencjata dziennikarstwa i komunikacji społecznej o specjalności  reklama, concierge i public relations.

Zyskasz uprawnienia do pracy w: 

  • mediach, 
  • instytucjach publicznych, 
  • PR,
  • biurach,
  • reklamie,
  • hotelach,

a to wcale nie jest zamknięty krąg możliwości. Dodatkowo specjalność tę można dowolnie łączyć na ustalonych warunkach z innymi specjalnościami dostępnymi w ramach licencjackiego poziomu studiów.

 

„Nie potrzebujesz bardziej kreatywnych rozwiązań, potrzebujesz bardziej kreatywnych pytań”.
Andy Green, Kreatywność w public relations


Zadaj sobie więc pytanie: czy muszę iść przetartymi szlakami, ścieżkami, którymi każdy ślepo podąża? Nie! Dzięki pięknemu językowi mówionemu i pisanemu oraz praktyce, którą zdobędziesz na naszych studiach będziesz człowiekiem samodzielnym, wszechstronnym, obytym i odnajdującym się w każdej sytuacji. Wiedzę zdobytą na studiach będziesz mógł/a wykorzystywać nie tylko w pracy, ale i w życiu prywatnym. Nie zastanawiaj się dłużej, zapoznaj się dokładnie z naszą ofertą i programem studiów. To jest ten czas, ta chwila, żeby zmienić coś w swoim życiu. Postaw na siebie, swoją kreatywność i zyskaj lepszą przyszłość!


O zawodzie concierge’a:

„Wyobraźmy sobie sytuację. Przyjeżdżamy do hotelu, chcielibyśmy miło spędzić czas w teatrze. Nie mamy jednak czasu ani ochoty na załatwianie wszystkich formalności – samochód, bilety, stroje, powrót. Co wtedy? Właśnie w takim momencie możemy zwrócić się o pomoc do konsjerża, który spełni wszystkie nasze prośby i zlecenia”.
http://blog.jobs.pl/nietypowe-zawody-konsjerz/?utm_source=rss&utm_medium=rss&utm_campaign=nietypowe-zawody-konsjerz

„Znajomość języków, dobra organizacja, nienaganne maniery i pomysłowość, która przydaje się do spełniania nietypowych zachcianek – to najważniejsze cechy, jakimi powinien wyróżniać się konsjerż, czyli prywatny asystent – pisze „Dziennik Polski”. A życzenia bywają różne. Zaręczyny na Morzu Śródziemnym z niespodzianką na jachcie, sprowadzenie ogromnych rzeźb z Azji, odnalezienie klienta zagubionego w nocy w górach – to tylko niektóre zadania, jakich musiał podjąć się w pracy Tomasz Knapik, jeden z 15 konsjerży z firmy Noble Concierge, obsługującej ok. 3 tys. osób. Cennik usług konsjerży zaczyna się od 6 tys. zł za roczny abonament. W pełni profesjonalna obsługa kosztuje jednak dwa, trzy razy więcej. Prywatni asystenci mają prawo odmówić, jeśli realizacja prośby jest nieetyczna lub nielegalna. Z ich usług korzystają głównie przedsiębiorcy, menedżerowie oraz ludzie wolnych zawodów – wylicza „DP”.
http://wiadomosci.onet.pl/kraj/zawod-dla-tych-ktorzy-potrafia-spelniac-zyczenia/v9wfr

 

Opisy specjalizacji i specjalności  zostały przygotowane przez studentki i studentów filologii polskiej podczas zajęć z retoryki: Barbarę Dziedzic, Angelikę Front, Magdalenę Groszek,  Adriannę Halwę, Lidię Iskrę, Dianę Kozę, Kaję Kustrę, Mateusza Lamparta, Patrycję Łopatę, Gabrielę Maksymowicz, Karolinę Miś, Paulinę Molicką, Malwinę Nieckarz, Paulinę Nieckarz, Joannę Pasterczyk, Sybillę Piętę, Katarzynę Pinkowicz, Agatę Sobiło, Kamilę Stawarz i Jakuba Szymańskiego.



Dodano: 2015-03-06 10:44:10


« Wstecz